گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

فردا 24 مهر انجام می شود؛ روایت گرمسار از دریچه دوربین صبح به خیر ایران

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهرستان گرمسار در برنامه صبح به خیر ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، «محمدحسین بحرالعلومی» اظهار داشت: برنامه صبح به خیر ایران صبح فردا پنج شنبه بیست و چهارم مهرماه از ساعت شش تا هشت صبح به معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان گرمسار اختصاص دارد.

 وی گفت: ویژه برنامه معرفی استان سمنان از برنامه صبح به خیر ایران از روز دوشنبه چهاردهم مهر ماه آغاز شده و تا پنج شنبه بیست و چهارم مهر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان گرمسار غربی‌ترین شهرستان استان سمنان است افزود: این شهرستان دارای وسعتی حدود پنج هزار و 182 کیلومتر مربع است، که از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به آرادان و از جنوب به کویر مرکزی ارتباط دارد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یادآور شد: از جاذبه‌های گرمسار می‌توان به مجموعه تاریخی سیاهکوه واقع در پارک ملی کویر، جاده سنگ‌فرش، دژ تاریخی استوناوند، خانه تاریخی باقری‌ها، مجموعه کارخانه و انبار پنبه، کاروانسرای شاه عباسی ایوانکی، منطقه نمونه گردشگری بنکوه و غارهای نمکی اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد