گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

اعتراف اعضای باند پنج نفره به 56 فقره سرقت در گرمسار

اعتراف اعضای باند پنج نفره به 56 فقره سرقت در گرمسار

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند پنج نفره سرقت سیم و کابل و کشف 56 فقره سرقت در شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان سردار ' محمدرضا میرزایی' افزود: با وقوع سرقت کابل های شبکه برق در شهرستان گرمسار و حساسیت موضوع، بررسی پرونده و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به افزایش گشت های نامحسوس پوششی و تحقیقات جامع پلیس برای شناسایی سارق یا سارقان اشاره و گفت: ماموران به پرونده جوانی 31 ساله و ساکن گرمسار مظنون و وی را زیر نظر گرفتند.

میرزایی افزود: پلیس با کنترل نامحسوس مظنون پرونده به نقشه وی و همدستانش برای خروج اموال سرقتی به خارج از استان سمنان پی بردند و با هماهنگی مرجع قضایی و در عملیاتی ضربتی سارق جوان و سه همدستش دستگیر شدند.

این مسوول انتظامی به شناسایی مالخر این باند سرقت نیز اشاره و تصریح کرد: مالخر غیربومی این پرونده نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: پنج عضو این باند در تحقیقات پلیس به 41 فقره سرقت سیم و کابل برق شهری ، سه فقره سرقت موتور برق و ترانس، یک فقره سرقت منزل و 11 فقره انواع سرقت از شهرستان های گرمسار ، آرادان و سرخه اعتراف کردند.

میرزایی، انگیزه سارقان را تامین هزینه های اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد و افزود: در بازدید از مخفیگاه سارقان 70 کیلوگرم سیم و کابل، یک دستگاه موتور برق، تعدادی ابزار آلات سرقت کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه اعضای این باند جوان هستند، اعتیاد به مواد مخدر را دریچه ورود به گروه های دوستان ناباب معرفی و به شهروندان به ویژه والدین توصیه کرد: بر رفتار و دوستان فرزندان خود نظارت دقیق، غیرمستقیم و مستمر داشته باشند.ک/1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد