گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

هوشیاری پلیس کلاهبردار 70 ساله را گرفتار کرد

هوشیاری پلیس کلاهبردار 70 ساله را گرفتار کرد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری پیر مرد 70ساله کلاهبردار خبر داد و گفت: این مرد از دو تبعه افغان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش انقلاب نیوز، سردار محمد رضا میرزایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه پیر مردی 70ساله به جرم کلاهبرداری 90 میلیون ریالی دستگیر و پس از بازجویی به جرم خود اعتراف کرد اظهار داشت: تحقیقات ماموران دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با شکایت دو تبعه افغان از مردی که با وعده استخدام آنها در یک موسسه خیریه، 90 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود آغاز شد.

وی با اشاره به این مطلب که فرد کلاهبردار 30 ساله و ساکن تهران با یک دستگاه خودروی پیکان و با حضور پدر 70 ساله خود به دو تبعه افغان مراجعه کرده بود، تصریح کرد: فرد 30 ساله شناسایی شد و حضور این مرد مسن شک ماموران پلیس را برانگیخت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه این فرد مسن نیز با هماهنگی دستگاه قضایی در محل سکونتش در تهران دستگیر و به پلیس آگاهی گرمسار تحویل شد گفت: این پیر مرد در ابتدای بازجویی ها منکر هرگونه کلاهبرداری بود ولی با دیدن شواهد و مدارک پلیس به این کلاهبرداری 90 میلیون ریالی اعتراف کرد.

میرزایی در خاتمه با اشاره به این مطلب که اعتماد نابجای مالباختگان به فردی ناشناس دلیل این کلاهبرداری بود، خاطر نشان کرد: پرونده به دادسرا ارسال و متهم 70 ساله با قرار وثیقه 200 میلیون ریالی روانه زندان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد