گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

دولت هنوز به گمانه‌زنی‌ها پاسخی نداده و صرفا اعلام کرده که مشمولان دریافت سبدکالا می‌توانند به فروشگاه‌های مخصوص توزیع این کالا‌ها مراجعه کنند. انتظار می‌رود در روزهای آینده اعتراضات به تصمیم دولت بیشتر شود.
سرویس اقتصادی «فردا»- سبدکالایی دولت به مردم در شرایطی آماده توزیع شده که به‌صورت ناگهانی میلیون‌ها کارگر و بازنشسته از شمول دریافت این سبدکالایی خارج شده‌اند. طبق شاخص جدیدی که اعلام شده است هر فردی اعم از بازنشسته یا کارگر که بالای ۵۰۰ هزار تومان دریافتی داشته باشد از لیست دریافت سبدکالایی حذف شده است. با چنین شاخصی ۱۳ میلیون کارگر و بازنشسته سبدکالایی دریافت نخواهند کرد و این در حالی است که حذف‌شدگان عمدتا افرادی با دریافتی کمتر از ۶۰۰ هزار تومان هستند. برخی بازتاب‌های انتشار این خبر حاکی از ناراحتی کارگران و بازنشستگانی است که با حقوق دریافتی کمتر از ۶۰۰هزار تومان روزهای بسیار سختی را می‌گذرانند. بخصوص این نگرانی ایجاد شده است که مبادا کسانی که از لیست سبدکالایی حذف شده‌اند، در آینده هم از لیست دریافت یارانه نقدی حذف شوند. دولت هنوز به این گمانه‌زنی‌ها پاسخی نداده و صرفا اعلام کرده که مشمولان دریافت سبدکالا می‌توانند به فروشگاه‌های مخصوص توزیع این کالا‌ها مراجعه کنند. انتظار می‌رود در روزهای آینده اعتراضات به تصمیم دولت بیشتر شود.

آیا این سبد کالا به شما تعلق گرفته است؟ برای ارائه نظرات خود و پاسخ به این پرسش و همچنین رساندن صدا و نظرات خود به مسئولین دولت در خصوص نحوه توزیع سبدکالا در زیر این خبر نظرات خود را ارسال نمایید.

لازم به ذکر است برای اطلاع از اینکه سبد کالا به شما تعلق گرفته یا خیر می توانید به دو طریق ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند:

ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره 5000499

مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir
برچسب ها: سبد کالا ، اقتصاد ، مردم
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
نظرات کاربران
غیر قابل انتشار: ۱۱
انتشار یافته: ۷۶۵
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
182
416
من با ماهی 600 هزار تومان حقوق که بیشترش رو هم بابت اجاره خونه میدم این سبد کالا بهم تعلق نگرفته. بعد آقای احمدی نژاد سبد کالا دریافت می کنند. آیا این عدالته؟
پاسخ ها
روشنفکر قرن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اونم برنج هندی!!!!!!!!!!
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
روحانی هم سبد کالا میگیره .چرا اونو نمیگی ؟
نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اینجاس که باید گفت : روحانی مچکریم!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
علی جان روحانی هم یکی عین احمدی نژاد کلاه خودتو محکم بچسب
ایران سرفراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پشیمونم از رای خودم
چون تازه فهمدیم اعتدال یعنی چه؟
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بابا 10 کیلو برنج هندی 1 شونه تخم مرغ 2 تا مرغ 1 بسته پنیر مصرف 2 روزه یک ایرانیه چرا آخه ما رو اینقدر کوچک میکنید من طرفدار احمدی نژاد نیستم و نخواهم بود ولی باز دم اون گرم 45000 تومان ماهی به هر نفر میداد جوری آقای روحانی گفت به مردم سبد کالا میدیم گفتم کم کم 1 کیلو خاویار کمترینشه نمیدونستم ایشون هم خیال کردن مردم ایران آره... مطمئنم با این رویه اولین دوره ای میشه که ریاست جمهوری 4 ساله میشود و من و امثال من که به اعتدال رای دادیم دیگه ندیم.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
فقط خدااز حال مردم باخبره وبس....؟
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مثل اینکه تو دولت قبلی گیر کردی بابا رئیس عوض شده دیگه احمدی نژاد نیست که بریزه به حسابتون روحانیه که با قطره چکون می چکونه
سهیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تو اداره ما فقط به 2 نفر تعلق گرفته که هر دو رئیس هستن و حقوق بتلای 2 میلیون دارن....
حتی آبدارچی ما هم نگرفته....
عجب عدالتی
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پدر پیر(70 ساله) و بیکار من با 3 تا دختر مجرد سبد کالا بهش تعلق نگرفته اما رئیس اداره مون که دومین فرد از نظر مقام و مسئولیت توی استانمون هست(پس از استاندار) و جفت بچه هاش خارج از کشورن، سبد کالا بهش تعلق گرفته، این بود حکومت تدبیر و امید و اعتدال؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مرد مومن اظهار نظر فقط مربوط به حقوق بگیران بالای2 میلیون تومان است که سبد کالا دریافت نموده اند توکه باحقوق کم وضعت خوبه چرا حرف میزنی امید در دولت تدبیر مخصوص مرفحین بی درد جامعه است نه کارگران کم حقوق بگیر
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دوستان سلام
در توزیع سبد کالا قطعا بی عدالتیهای زیادی صورت گرفته من هم شخصا کسانی را می شناسم که به یک دانه از همین برنج هندی که بعضیها تمسخر کرده اند محتاجند اما سبد کالا به انها تعلق نمی گیرد اما ایا واقعا دولت در این زمینه مقصر است یا مرفهین بی دردی که علی رغم درخواستهای مکرر دولت از دریافت یارانه انصراف نداده اند و نخواهند داد برای دولت شناسایی محتاجان واقعی قطعا سخت خواهد بود پس کلاهمان را قاضی کنیم و یکطرفه قضاوت نکنیم
آیا ما به دولتهایمان برای ایرانی بهتر یاری میرسانیم ؟
سیامک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند هستم همکارم دو برابر من حقوق میگیرد به او سبد کالا تعلق گرفته ولی به من نه
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقای باشعور و فهیم
سبدکالا رو روحانی داره میده پس سزاورتره به
بدوبیراه شما
روحانی خداحافظ با این بی عدالتی ها
مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ایرانی جون چطوردولت میتونه پولدارهاروخوب شناسایی کنه ووسط کارمنداجاشون بده امانمیتونه محرومان روپیداکنه!روحانی که باکلیدش قراربودمعجزه کنه حالاپیداکردن فقراکه معجزه نمیخواد..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعا متاسفم چرا که تو ایران افرادی که حقوق بگیر دولت نیستن باید برند غاز بچرونند؟؟؟؟
بعدم امروز افرادی رو دیدم که بالای یک میلیون در امد دارند و سبد کالا دریافت کردند و افرادی که مستاجرند و ماهی 700 یا حتی زیر 500 هم دریافت میکنند بدون سبد کالا هستند؟؟!!! واقعا این عدالته !!!!!!!!!!
سپیده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
از رای خودم تو انتخابات متاسفم و از مردم ایران عذرخواهی میکنم به خاطر رای احساسیم. امروز وقتی یو خیابون صف مردم رو دیدم و غصه ی زنی که گریه میکرد جلو فروشگاه و میگفت 6ساعته توصف بودم توسرما سرپرست خانواده هستم چهارتا بچه دارم ولی به من اصلا تعلق نگرفته. واقعا خجالت کشیدم...........
ایران سرفراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
با این ششصد و اندی نظر گه 99% هم معترض هستند
همه با هم فریاد می زنیم : روحانی مچکریم.... روحانی مچکریم....
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
سلام به مسئولی که بدون درنظرگرفتن شرایط مردم وندونستن از اوضاع زندگی وبا رندوم قرار دادن مردم به آنها سبد کالا میدهد آقای مسئول ماکه کارگرهستیم وزیرنظر تامین اجتماعی میباشیم پس چی؟کسیکه کارمند واز ارگانش ماهی یک ونیم میلیون بیشتر میگیره به اون سبد تعلق میگیره به ما نه لطفا وخواهشا یه کاری کنید!!!!
ایران سرفراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
725 نظر
روحانی مچکریم .... روحانی مچکریم....
دوست
|
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
157
399
به من تعلق نگرفته درست هم هست اما افرادی رامیشناسم که به آنها تعلق نگرفته ودرآمد خاصی هم ندارند وواقعا نیازمند می باشند درضمن آیا 500 هزارتومان درماه به نظر شمامعیار درستی است
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مهم اینه که بنده 26سالمه و تصمیم گرفتم به هیچ وجه ازدواج نکنم و فقط خرج خودم رو در بیارم...دولت هم به هر کی خواست بده به هرکی خواست نده.
نکته اینجاست که من و دوستای 28 سالم از تشکیل زندگی انصراف دادیم.
ولی واقعا دلم واسه مردم و جوونایی که باید خرجیه زندگی بدن و زیر بار این بی عدالتی کمر خم کنن میسوزه.
محمد
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
160
338
من فردی هستم که بی کار و فاقد بیمه درمانی میباشم وهیچ گونه درآمدی ندارم به من تعلق نگرفته این سبد کالا کی را حمایت میکند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
عزیزم افرادی مانند زنجانیها را
منا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
نه عزیزم الان دوره زنجانیهاتموم شده نوبت فتنه گراست!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پس پول اینترنتو از کجا تامین میکنی؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
242
868
زنی تنها با 3 فرزند که بزرگترین آنها 18 سال و کوچکترین آنها 3 سال سن دارد. نه خبرنگار است نه دانشجو و نه کارمند و کارگر. کاری هم ندارد و مستاجر هم هست و فقط با پول یارانه ها زندگی را می چرخاند. دیشب که برایش چک کردم دیدم که سبد کالا به او تعلق نگرفته است. خوب اگر به او تعلق نمی گیرد پس به چه کسی تعلق می گیرد؟ چه کسی از او مستحق تر؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
نفهم منفی زن. من هم مشابه اون خانم رو می شناسم که سبد کالا بهش ندادن. خدا ازت نگذرد اگر از روی عقده منفی داده اید
عبدالله بلوچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شما های که منفی میزنی وجدان نداری پذیرفتن واقعیت براتون سخته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من هم مشکلم مثل شماست از قوه قضائیه می خواهیو حقمان را از این بی تدبیران بگیرد ایکاش برای لحظه ای مشکلات ما برای خانواده این مسئولان پیش می امد
علی جان
| - |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
عزیزم اون زن واقعا به این پول نیاز نداره باید بره تو جیب اونایی ملیاردی از این کشور میدزدند
دوست
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
275
266
شما که با شیطنت نام احمدی ژاد رواوردید آیا ایشان مقصره یا سیستم اشتباه داره لطف کنید اسم بقیه مسئولین رو هم بیاورید
پاسخ ها
شهروز
| UNITED KINGDOM |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ریشه همه این بدبختیهای امروز اونه
آناهیتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شهروزخان!ریشه ی بدبختی این کشوررقاصه هایی هستن که براهوی وهوسشون فتنه گرهاروبه بیت مال برگردوندن!یه عده بدبخت روهم باطناب رابطه باآمریکا،که قراربودمشکل گشا باشه توچاه انداختن!من وتوروهم باتهمت زدن به احمدی نزادسرگرم کردن!البته گفته باشم عملکردضعیف احمدی نزاددر2سال آخراصلاجای دفاع از6سال قبلش روهم ازبین برده!خلاصه 2سال آخر،احمدی نزادتازه شدمثل هاشمی وخاتمی وروحانی!
پاسخ به شهروز
| NETHERLANDS |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقای شهروز تصمیم غلط کابینه ی روحانی جه دخلی به احمدی نژاد داره؟ نکنه دعاشون کرده یا بختشونو بسته؟
یکی مثله همه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
از قدیم تو این خراب شده گفتن از نخورده بگیر بده به خورده بابا اند عدالت
سمانه خان جان زاده سرستی
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
207
233
بمن که تنهایی هزینه دختر4 ساله ام را میدهم و ماهی 200 تومن حقوق میگیرم بیمه هم نیستم و با یارانه خرجم را میگذرانم و پدرم که سه فرزند مجرد دارد (دانشجوی دکتری) و بازنشسته است و از مال دنیا فقط یک خانه کلنگی دارد هزینه برادر معلولم با زن و بچه ش را نیز میدهد تعلق نگرفته است؟؟؟شما قضاوت کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خوب عزیزم از اول هم قرار نبود به امثال ما و شما بدن که قرار بود افراد مستحق مثل روسای اداره جامعه طول و دراز روحانیت و ..... بدن که دمشون گرم دادن و عدالتو اجرا کردن.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
204
283
بنده شرکتی مشغولم به من تعلق نمی کیرد ولی صاحب شرکت تعلق می گیرد خیلی جالبه ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بابا ینم بخاطر تجربه اول این دولت ناز شصتش تا ببینیم دفعه بعد ایرادات طرحش رو رفع میکنه انشاله
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
103
194
داداش من با دارامد صفر سبد کالا بهش تعلق نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
این که سما کد ملی رو برای یک سامانه اس کنی وجواب بده تعلق نمیگیره تمام ماجرا نیست با مراجعه کنی و رفع بشه
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
52
121
قربون خوشه بندی شما من که خوشه 1 بودم چرا به من تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
105
132
واقعابه این کارمیگویندگداپروری یابه یارانه احمدی نزاد؟همه کم کم ازسبدکالایی حذف شدند
مصطفی
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
49
96
... یعنی چی که فقط اونایی گه تحت پوشش بیمه هستند سبد کالا میگیرن ....
ناشناس
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
40
57
منم تعلق نگرفته
ناشناس
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
33
170
من سبد کالا نمی خوام . دریافتی من کمتر از 500 هزار می باشه . اما خدا وکیلی چرا به کارگران ندادید؟ من می شناسم که اینو می گم. دیوارشان کوتاهه؟ اما خدایشان بزرگه . با کلمه عدالت و اعتدال و امید خوب بازی می کنید. آقای روحانی عدالت تو رو هم دیدیم . فقط کارگران جامعه تو سری خور شماها شده اند اما رایشان برایتان هم ردیف پولدارهاست. من عیالواری رو می شناسم که به این سبد محتاجه اما بهش تعلق نگرفته . چرا؟
منصور
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
38
128
دریافتی کل من ماهی 500 هزار تومنه ولی به من تعلق نگرفته ،‌واقعا چرا؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
88
109
به خود من که یه کارمند ساده ام تعلق نگرفته.تو شرکت ما به بعضیا تعلق گرفته و به برخی نه. و البته بدون هیچ قاعده و اصول.مثلا به یه کارمند با سابقه دارای حقوق مکفی تعلق گرفته بهآبدارچی با پنج سر عائله نگرفته!!!!
محمد
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
41
من فردی هستم که بی کار و فاقد بیمه درمانی میباشم وهیچ گونه درآمدی ندارم به من تعلق نگرفته این سبد کالا کی را حمایت میکند ؟؟؟
سیامک
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
102
173
سلام من در شرکتی کار می کنم که 200 کارگر داره فقط 10 نفر سبد کالا گرفتن که آنها هم حقوقشون بالای 600 یا شایدم 800 وکسانی رو میشناسم که نباید سبدکالا میگرفتن اما آنها گرفتن خوب این چه انصافیه...بعد میگن حقوق زیر 500 تومان
ناشناس
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
113
177
همکارمان ماهی 4000000تومان حقوق می گیرد سبد هم شاملش شد خدا راشکر ولی همکاران دیگر با نصف این حقوق نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کدوم یکی اشتباه شده
ناشناس
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
103
180
این مسولین با تدبیر اینقدر حالیشون نیست که هیچکسی الان زیر 500-600 تومن وام و قسط و کرایه خونه و ... نداره. مطمنم آقای روحانی بیش از نصف محبوبیت خودشو از دست داد با این سبد کالا
ناشناس
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
102
159
خیر - سبدکالایی یعنی مردم رابی هویت کردن و به صف کشیدن مردم بیچاره وبدبخت که مسولان بی مسولیت برنامه ریزی کردن
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
80
172
از این دولت هیچ چیزی به ما نرسیده من الان نه سهام عدالت دارم الان هم یه زحمت دیگری کشیدن سبد کالای به من تعلق نگرفته در حال حاضر شغل بنده زیر 400000 هزار تومان می باشد برید دنبال عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اینجور که نوشتی میشه 400 میلیون تومان!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
درسته به ما ندادند با حقوق کار گری وقصد های زیاد ولی اگر میدادند روم نمیشد برم بگیرم مردم مشکل دارن ولی گدا نیستند
شهروز
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
77
180
ما کارگریم حقومون اندکی بیش از 500هزار تومن در ماهه تا قبل این فکر میکردیم مستضعفیم نگو وضعمون خوبه خودمون خبر نداریم از دولت متشکریم که روشنمون کرد
ناشناس
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
76
175
وقتی خط فقر 1500000 اعلام میگردد حقوق پایین 500 هزار تومان چه معنی میده . دولت بگه نمی خوام سبد کالا بدم خیالشو راحت کنه ..... درضمن انقدر تو رسانه ها شعار ندهید که سبد کالا داریم می دیم. با این وضعیت 90 درصد کارمندان سبد کالا نمی گیرن
علی
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
23
145
... عدالت اجتماعی این نیست بایستی همه مردم ایران یارانه وسبد کالا بگیرن این حق ماست
ایرانی
|
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
53
143
الان شش ماه است که دارن روی سبد کالا مانور می دهند دست اخر هم اغلب مردم عادی و زحمتکش و قشر محروم حذف شده اند باز هم گلی به جمال دولت احمدی نژاد این هم که اسم اقای احمدی نژاد رو اوردید برای سر پوش گذاشتن به بی عدالتی دولت جدید است
مهدی
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
21
72
اسم مادر 77ساله من که سرپرست خانوار هم هست ومستمری310هزارتومان درماه میگیرد هم حذف شده.باعرض خسته نباشیدودست مریزاد به دولت تدبیر وامید
شهرام
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
97
من کارمند قراردادی هستم با حقوق زیر یک میلیون!!! ولی همکاران رسمی و پیمانی دارم که با حقوق بالای 2 میلیون این سبد را دریافت می کنند!!!!!!!!!!
end عدالت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهاجر
|
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
60
بنده کارمند یک دستگاه دولتی هستم اما نوشته که به شما سبد کالا تعلق نمی گیرد...
چند تا از همکارهای من هم امتحان کردند به آنها نیز تعلق نمی‌گیرد..
معلوم نیست اطلاعات این سیستم شناسایی مشمولین سبد کالا بر چه اساسی است و چگونه افراد را شناسایی می‌کند...
من که به سرانجام این طرح خوشبین نیستم
ناشناس
|
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
11
77
روش انتخاب افراد بسیار عجیب است در شرکت ما مدیران همه بالای 2 میلیون تومان حقوق می گیرند به سه نفر سبد کالا تعلق گرفته و به بقیه خیر ! ضمناً نیروی خدمات ما با حداقل قانون کار مشمول دریافت سبد کالا نشده است .
وحید
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
140
سلام
من کارمند رسمی یک اداره دولتی هستم.
حقوق کارمند هم که مشخصه. توی اداره ما فقط من و یک همکار دیگه مشمول سبد کالا نشدیم.
بقیه همکاران و حتی رؤسای ما مشمول سبد کالا شدن. تازه من در حین کار درس هم میخونم و دانشجوی متاهل هم محسوب میشم. این که چرا شامل حال ما نشده متعجبم. تعجب دوم من از اینه که چرا شماره *799# رو زودتر فعال نکردن که از مشمول بودن یا نبودن افراد مطلع بشن، بعد به اعتراض غیر مشمولین رسیدگی بشه بعد سبد کالا را توزیع کنن.
البته از این دولت بیشتر از این انتظاری نیست. خوب شد زمان اینا بنزین و یارانه سهمیه بندی نشد.
ali
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
25
76
هوالرزاق .اولا ما یک عمر رزقمان را از خدای رزاق میگیریم (همه خلایق) ....دوما گیرم این سبد را هم گرفتیم یعنی همه مشکلات مردم با این سبد حل میشود کی بشه که مردم سرشان به این مسایل گر م نشه با این روش مردم و مسئولین تا دویست سال دیگه کشور ما درست بشو نیست که نیست از روحانی دیگه انتظار نداشتیم
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
35
151
میگن تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد دولتها هم تا ایده جدیدی نداده باشند معلوم نیست کدامیک مردمی هستن کدامین خیر .آقای حسن روحانی با این کارت بشدت از محبوبیتت کاستی راست به این وزیر صنعت و معدنت که عضو هیئت مدیره بیش از 25 شرکت میباشد و یکی از بزرکترین سرمایه داران ایران است سبد کالا مستقیم یا غیر مستقیم تعلق گرفته؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد