گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

پایان خوش التهاب 6 ساعته یک خانواده افغانی در گرمسار

مأموران انتظامی شهرستان گرمسار، پسر بچه بازیگوش یک خانواده تبعه افغانستان را پس از 6 ساعت یافتند و به التهاب اعضای این خانواده پایان دادند.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 21:15 روز گذشته در گرمسار در تماس با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 یک فقره فقدانی کودک اعلام شد.

سیدعلی‎اکبر میری ادامه داد: مأموران پس از حضور در صحنه با چهره‎های ملتهب اعضای یک خانواده که از اتباع افغانستان بودند، مواجه شدند.

وی گفت: برابر اظهارات خانمی 27 ساله، پسر بچه شش ساله‎اش از ساعت 17 برای بازی از خانه خارج شده بود و تا آن موقع شب برنگشته بود.

میری افزود:  پس از ساعتی گشت‎زنی مامورین کلانتری 11 شهید مصطفی خمینی در محله‎های اطراف، سرانجام این پسر بچه بازیگوش را ساعت 22:45 پیدا کردند و با تحویل او به خانواده‎اش، بار دیگر آرامش را به این خانواده هدیه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه امنیت و آرامش، ارمغان پلیس برای تمام شهروندان است، از خانواده‎ها خواست برای پیشگیری از بروز این‎گونه حوادث، مراقبت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد