گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

سومین نشست بررسی طرح احداث کارخانه نمک تصفیه شده یددار در گرمسار برگزار شد

استانها > مرکز > سمنان
منصوری:
سومین نشست بررسی طرح احداث کارخانه نمک تصفیه شده یددار در گرمسار برگزار شد
گرمسار - خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: سومین نشست مسئولان این دانشگاه و تهران شمال در راستای بررسی وضعیت پروژه احداث کارخانه نمک تصفیه شده یددار در گرمسار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهدی منصوری صبح شنبه در حاشیه برگزاری سومین نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و تهران شمال در گرمسار، اظهار داشت: این نشست برای بررسی راهکارهای مناسب برای سرمایه گذاری و تامین منابع مالی غیر از شهریه دانشجو با مشارکت دو واحد دانشگاهی گرمسار و تهران شمال برگزار شد.

وی همچنین از زمین خریداری شده برای احداث کارخانه در منطقه صنعتی فجر گرمسار به مساحت 10 هزار و 65 متر مربع و کارخانه نمک تصفیه تابان بازدید به عمل آمد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تصریح کرد: دراین بازدید مقرر شد با توجه بهCPM  تهیه شده، پس از کسب مجوز از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت شرکت  اقدام لازم صورت پذیرد.

همایش نگاه اجمالی به پژوهش های روانشناسی در گرمسار برگزار شد

منصوری همچنین با اشاره به اینکه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه آزاد گرمسار همایش نگاه اجمالی به پژوهش های روان شناسی را با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان این رشته برگزار کردند، گفت: هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت هفته پژوهش، اعلام موجودیت انجمن علمی دانشجویی روانشناسی، آشنایی با حوزه فعالیت اساتید روان شناسی و آشنایی با آخرین پژوهش های گروه روان شناسی  است.

وی در خاتمه گفت: ابی زاده، روحانی، رزقی، اسفندیاری، حسینی نیا، دکتر محمدی و دکتر معنوی پور و دکتر نیک نامی از سخنرانان این همایش بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد