گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:
افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عدم سطحی‏نگری، افزایش معرفت دینی، حفظ وحدت حول محور ولایت، تمسک به قرآن و عترت، جریان‏شناسی و افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است.

خبرگزاری فارس: افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام احمد سالک ظهر امروز در یادواره شهدا که به همت بسیج طلاب در مسجد جامع گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: رهبری نعمت بزرگی است و قرآن می‏فرماید «نعمت رهبری و امامت را مراقبت کنید که هیچ نعمتی مثل رهبری و امامت وجود ندارد».

وی افزود: عمق فهم بچه‏های بسیج انقلاب را حفظ کرد و این تعبیر امام خمینی (ره) از بسیج شجره طیبه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بسیج بازوی ولایت است، اظهار کرد: بسیجی مال اهل بیت (ع) و فرهنگ پیامبر است، دشمن را می‏شناسد و مقابل او ایستادگی می‏کند.

سالک بیان کرد: فریاد ملت بسیجی مرگ بر آمریکاست و این فریاد در حقیقت به معنای تنفر از فسق و گناه است.

وی با بیان اینکه درخت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، افزود: اینکه می‏گوییم انرژی هسته‏ای حق مسلم ماست خواسته‏ای به‎جا و حق است و احدی نمی‏تواند مانع دست‎یابی ما به این حق شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نرمش قهرمانانه تصریح کرد: نرمش قهرمانانه که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‏اند به معنای مدیریت هنرمندانه در راستای اهداف آرمان‎های انقلاب اسلامی است.

سالک تأکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا در اوج ضعف و ایران در اوج قدرت است و این قدرت به برکت ستون خیمه اسلام یعنی رهبری است.

وی به رسالت و وظیفه بسیجی اشاره کرد و افزود: عدم سطحی‏نگری، افزایش معرفت دینی، حفظ وحدت حول محور ولایت، تمسک به قرآن و عترت، جریان‏شناسی و افزایش بصیرت سیاسی وظیفه بسیجیان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد