گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

ویژه/احتمال عدم نامزدی هاشمی برای ریاست خبرگان


ویژه/احتمال عدم نامزدی هاشمی برای ریاست خبرگان آخرین اخبار دریافتی ، از احتمال بالای کاندیدا نشدن آیت الله هاشمی رفسجانی برای ریاست مجلس خبرگان حکایت دارد.

آخرین اخبار دریافتی حکایت از احتمال بالای عدم کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسجانی برای ریاست مجلس خبرگان حکایت دارد.
به گزارش«جوان آنلاین»،آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه شرایط و فضای مجلس خبرگان رهبری و قطعیت کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی به ارزیابی برای کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان مشغول بوده و آخرین خبرها حاکی از احتمال بالای عدم حضور در انتخابات ریاست این مجلس حکایت دارد.

دانلود فیلم

دانلود فایل ضمیمه

   

هفته منابع طبیعی، با نواختن زنگ طبیعت درمدارس و غرس نهال،آغازشد.

مراسم روز درختکاری،با حضور استاندار و مدیران در شهرک صنعتی سمنان برگزار شد. عباس رهی در این مراسم،با بیان اینکه امنیت حیاتی بشر،درگروحفظ زنجیره حیات در طبیعت است؛گفت با توجه به آموزه های دینی و قرآنی و تعالیم معصومین(ع)،حفاظت از منابع طبیعی،پیروی از شریعت است و ایران اسلامی،در این زمینه ،بایدالگوی جهانی باشد.میرعماد مدیرکل منابع طبیعی استان هم در این مراسم به افتتاح طرح تولید و کاشت500 میلیون اصله نهال درکشور اشاره کرد وگفت در 5 سال آینده،10میلیون اصله نهال،در استان کاشته می شود.

در این مراسم از 10 فعال نمونه عرصه ی فضای سبز، تقدیرشد.شرکت شهرک های صنعتی استان  به عنوان مجری فضای سبز، شرکت کشت و صنعت رضوان به عنوان مجری پروژه مشارکت مردمی، شرکت برق منطقه ای سمنان به عنوان دستگاه اجرایی،علیرضا لطفی آبخیزدار،حبیب ا.. واحدی مرتع دار و 5 بازنشسته اداره کل منابع طبیعی،به عنوان نمونه های عرصه ی منابع طبیعی معرفی و تقدیرشدند. استاندار و مسئولان حاضر درمراسم، نهال هایی درشهرک صنعتی سمنان کاشتند.

دانش آموزان مدرسه پسرانه شاهددامغان،با اجرای سرود،60 اصله نهال کاج و سرو،در حیاط مدرسه غرس کردند.درجشن حفاظت ازمنابع طبیعی مدرسه مریم مهدیشهرهم، دانش آموزان مقاله وسروده های خود را با موضوع چگونگی حفاظت از منابع طبیعی قرائت کردند.مسئولان هم،صدها نهال،درپارک جنگلی مهدیشهر غرس کردند.

درمراسم نواختن زنگ طبیعت در دبیرستان دخترانه تزکیه گرمسار، فرماندار این شهرستان،به موقعیت خشک این شهرستان اشاره کرد و تلاش برای ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی را خواستارشد. کهن ترین درخت گرمسار 1350 سال عمر دارد که نشان دهنده قدمت کاشت درخت در این شهرستان است .

مسئولان شهرستان شاهرود هم، درمحوطه فرودگاه این شهر، نهال غرس کردند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
hosein888 یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 19:36 http://khorasani.samenblog.com


بوی غبارِ به خون نشسته می آید!
رقصان، از سمِ ستوران
در وادی ی غدیر خُم،
ذره ذره اش،
گویای قطره قطره ی خون ست!؟
که بوی، تفرقه، نفاق، جنایت،
مَکر، ریا، خروج . و خیانت؛
و بوی نسل کشی در سرزمین جاودان!؟
بوی انزوا، سکوت، و مظلومیت،
بوی شکستن در کوچه پس کوچه های مدینه
و بی نشانی در بقیع!؟
و بوی رستگاری در محرابِ خون می دهد.
غباری که با خون خدا عجین شد!؟

فلش بک!:

آنجا که فرمان خدا حجاب نیزه می شود
و با مَکر، پیراهن، بر تنِ عریانش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد