گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

فمنیست فراری از فاطمه کروبی تحسین کرد

پایگاه 598: سایت سحام نیوز، وابسته به مهدی کروبی، اقدام به انتشار نوشته یک زن فمینیست، در تحسین از فاطمه کروبی نمود.

 این نوشته که از سوی مهرانگیز کار، فمینیست ضدانقلاب، منتشر شده است، به تعریف و تمجید از همسر کروبی پرداخته و او را بخاطر زیر پا گذاشتن احادیث نبوی که وی آن را تابو می خواند، مورد تحسین قرار داد.

 مهرانگیز کار در نوشته خود آورده است: «حاج خانم تابویی را شکسته که ایران به شکستن آن سخت محتاج است.تابو این است: جایگاه زن مسلمان اندرونی است و بزرگترین جهاد برای این زن شوهرداری است.»

 خزعبلات این کارشناس! در تضاد کامل با دین مبین اسلام بوده و  در تاریخ اسلام آمده است زمانی که زنان مدینه از پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) برای حضور در جهاد اجازه خواستند، حضرت فرمودند: «بزرگترین جهاد برای زن، خوب شوهرداری کردن است.»

 وی با اشاره به برخی فعالیت های همسر کروبی در فتنه سبز، نوشت: «عبور حاج خانم از دیوار اندرونی و ورودش به نزاع بزرگ سیاسی از ارادت به فقیهان شروع شد و به نافرمانی کامل از ولی فقیه انجامید.»

 گفتنی است پیش از این نیز ضد انقلاب از کروبی و موسوی و رهنورد بخاطر زیر پاگذاشتن اعتقادات اسلامیشان تقدیر و از آنها بخاطر راه اندازی فاجعه عاشورای 88 و نیز اهانت به امام خمینی(ره) به عنوان افرادی آزادی خواه یاد کرده بودند.

 لازم به ذکر است که مهرانگیز کار یکی از فعالان برگزاری کنفرانس برلین در سال 1379 بوده است که هم اکنون به عنوان یکی از همراهان شیرین عبادی مشغول به خدمت به جریان معاند نظام می باشند.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس آقا شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 15:18

این که بخش نظرات این وبلاگ خالیه نشون میده که همه فحش خواهر و مادر بهت میدن و تو هم تاییدشون نمیکنی.
همین برات بسه که بفهمی هوادار چه جریان منحرفی هستی. امیدوارم دستت لااقل به خون آغشته نشه که حیفه یک وبلاگنویس بعد از پیروزی سرکار خانم فاطمه کروبی اعدام بشه.
مواظب باش. این روزا یک ریز دارن افشاتون میکنن. زودتر خودتو از این منجلاب بیرون بکش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد